Pisz, dnia 5 grudnia 2024 r.
PZD.2103.2.2024.LA
OGŁOSZENIE O PRZETARGU
na sprzedaż maszyn stanowiących własność PZD w Piszu
1. Nazwa i siedziba sprzedającego:
Powiatowy Zarząd Dróg w Piszu, ul. Czerniewskiego 6, 12-200 Pisz
tel.: 87 423 28 07 ; 516 187 244; adres e-mail: : sekretariat@pzd.pisz.pl
2. Sprzedaży podlega:
1
Strugarka REMA DYMB – 8
:
maszyna nie uruchamia się, uszkodzony wał
2 Frezarka (przystawka do strugarki REMA DYMB
– 8)
a) rok produkcji: 1991 r.;
Ze stanem technicznym ww. maszynami
przeznaczonych do sprzedaży można zapoznać się w Powiatowym Zarządzie Dróg w
Piszu w terminie od dnia 6 grudnia
2024 r. do dnia
19 grudnia 2024 r. w godz. od 8oo do 1400.
3 Miejsce i termin przeprowadzenia przetargu:
Otwarcie ofert nastąpi w
siedzibie sprzedającego w dniu 20 grudnia 2024 r.
o godz. 1030.
4 Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest:
1) złożenie oświadczenia o zapoznaniu się ze stanem technicznym maszyn
2) wpłacenie wadium.
5 Cena wywoławcza:
1) Strugarka REMA DYMB – 8 – 1 500,00 zł
2) Frezarka (przystawka do strugarki REMA DYMB – 8) – 300,00 zł
6 Wysokość wadium oraz termin i miejsce jego wniesienia:
Wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej
musi być wniesione wyłącznie
w pieniądzu, na konto sprzedającego:
Warmińsko-Mazurski Bank Spółdzielczy Ruciane Nida O/Pisz
Nr 70 9364 0000 2002 0840 7115 0006.
7 Wymagania jakim powinna odpowiadać oferta w prowadzonym przetargu:
Oferta pod rygorem nieważności powinna być sporządzona w formie pisemnej
i musi zawierać:
1) imię i nazwisko, dokładny adres i telefon kontaktowy lub nazwę (firmę) i adres siedziby oferenta;
2) oferowaną cenę;
3) oświadczenie oferenta, że zapoznał się ze stanem technicznym przedmiotu przetargu;
4) dowód wniesienia wadium.
8 Termin, miejsce i tryb złożenia oferty oraz okres, w którym oferta jest wiążąca:
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, zaadresowanej do Sprzedającego na adres:
Powiatowy Zarząd Dróg w Piszu, ul. Czerniewskiego 6, 12-200 Pisz
oraz opisanej: „Oferta w przetargu na sprzedaż pojazdów i sprzętu”
Oferty pisemne należy składać w
terminie do dnia 20 grudnia 2024
r.
do godz. 1000 w siedzibie Sprzedającego, ul.
Czerniewskiego 6, 12-200 Pisz, pok. nr 1 (Sekretariat).
Termin związania ofertą sprzedający określa na 14 dni.
9
Komisja przetargowa
wybierze oferenta, który zaoferuje najwyższą cenę
za pojazd lub sprzęt będący przedmiotem przetargu.
10 Osoby upoważnione do udzielania
informacji:
1) Andrzej Lipiński – Kierownik Działu Technicznego PZD w Piszu
tel. 87 423 28 07; 516 187 240
2) Maciej Głowacki – Majster OT
tel.
87 423 28 07; 516 187 246
11. Sprzedający zastrzega sobie prawo zamknięcia przetargu bez podawania przyczyny.
12. Informacje dodatkowe:
Przetarg jest prowadzony na podstawie Regulaminu w sprawie sposobu i trybu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Powiatowego Zarządu Dróg w Piszu, stanowiącego załącznik do Zarządzenia Dyrektora Nr 12/2014 z dnia 23 grudnia 2014 r.
Wadium złożone przez nabywcę zalicza się na poczet ceny. Wadium złożone przez oferentów, których oferty nie zostaną wybrane lub zostaną odrzucone, zostanie zwrócone niezwłocznie po dokonaniu wyboru oferty. Wadium nie podlega zwrotowi w przypadku gdy żaden z uczestników przetargu nie zaoferuje co najmniej ceny wywoławczej lub uczestnik przetargu, który wygrał przetarg uchyli się od zawarcia umowy.
Nabywca jest zobowiązany zapłacić cenę nabycia w terminie wyznaczonym przez jednostkę prowadząca przetarg, nie dłuższym niż 7 dni.
Wydanie nabywcy przedmiotu sprzedaży następuje niezwłocznie po zapłaceniu ceny nabycia.
Link do ogłoszenia na BIP wraz z dodatkowymi załącznikami >>> tutaj <<<
Pisz, dnia 25 listopada 2024 r.
PZD.2103.1.2024.LA
OGŁOSZENIE O PRZETARGU
na sprzedaż pojazdów i sprzętu stanowiących własność PZD w Piszu
Powiatowy Zarząd Dróg w Piszu, ul. Czerniewskiego 6, 12-200 Pisz
tel.: 87 423 28 07 ; 516 187 244; adres e-mail: : sekretariat@pzd.pisz.pl
marka i typ: URSUS C 355;
Ze stanem technicznym ww. pojazdów i sprzętu przeznaczonych do sprzedaży można zapoznać się w Powiatowym Zarządzie Dróg w Piszu w terminie od dnia 28 listopada 2024 r.
do dnia 04 grudnia 2022 r. w godz. od 8oo do 1400.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie sprzedającego w dniu 06 grudnia 2024 r.
o godz. 1030.
Wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej musi być wniesione wyłącznie
w pieniądzu, na konto sprzedającego:
Warmińsko-Mazurski Bank Spółdzielczy Ruciane Nida O/Pisz
Nr 70 9364 0000 2002 0840 7115 0006.
Oferta pod rygorem nieważności powinna być sporządzona w formie pisemnej
i musi zawierać:
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, zaadresowanej do Sprzedającego na adres:
Powiatowy Zarząd Dróg w Piszu, ul. Czerniewskiego 6, 12-200 Pisz
oraz opisanej: „Oferta w przetargu na sprzedaż pojazdów i sprzętu”
Oferty pisemne należy składać w terminie do dnia 06 grudnia 2024 r.
do godz. 1000 w siedzibie Sprzedającego, ul. Czerniewskiego 6, 12-200 Pisz, pok. nr 1 (Sekretariat).
Termin związania ofertą sprzedający określa na 14 dni.
za pojazd lub sprzęt będący przedmiotem przetargu.
tel. 87 423 28 07; 516 187 240
tel. 87 423 28 07; 516 187 246
Przetarg jest prowadzony na podstawie Regulaminu w sprawie sposobu i trybu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Powiatowego Zarządu Dróg w Piszu, stanowiącego załącznik do Zarządzenia Dyrektora Nr 12/2014 z dnia 23 grudnia 2014 r.
Wadium złożone przez nabywcę zalicza się na poczet ceny. Wadium złożone przez oferentów, których oferty nie zostaną wybrane lub zostaną odrzucone, zostanie zwrócone niezwłocznie po dokonaniu wyboru oferty. Wadium nie podlega zwrotowi w przypadku gdy żaden z uczestników przetargu nie zaoferuje co najmniej ceny wywoławczej lub uczestnik przetargu, który wygrał przetarg uchyli się od zawarcia umowy.
Nabywca jest zobowiązany zapłacić cenę nabycia w terminie wyznaczonym przez jednostkę prowadząca przetarg, nie dłuższym niż 7 dni.
Wydanie nabywcy przedmiotu sprzedaży następuje niezwłocznie po zapłaceniu ceny nabycia.
Link do ogłoszenia na BIP wraz z dodatkowymi załącznikami >>> tutaj <<<